Met zijn 31 jaar jong en gevestigd in het bruisende Rotterdam, brengt Wesley een schat aan ervaring en passie voor marketing en innovatie met zich mee. Leer meer over de man achter het bedrijf en ontdek hoe hij zijn visie gebruikt om Sharpwaves elke dag te blijven verbeteren!
Wat zijn jouw belangrijkste verantwoordelijkheden?
Voor mij is het belangrijk om ervoor te zorgen dat iedereen binnen Sharpwaves ontzorgd wordt en gestimuleerd wordt om zijn/haar werk zo goed mogelijk uit te voeren. Ik wil iedereen stimuleren/aansporen om de beste versie van zichzelf te zijn, daarom moedig ik iedereen aan om zoveel mogelijk te leren en te doen. Dit doen we door een omgeving te creëren waar iedereen met passie te werk gaat.
Daarnaast houd ik me bezig met het onderhouden van onze klantrelaties. Daarin wil ik de klanten enthousiasmeren om meer te doen met marketing door ze alle mogelijkheden van de marketing te laten zien.
Wat is jouw favoriete moment bij Sharpwaves?
Het openingsevent van 2024 van de Rotterdam Charity Club (RCC), hier heb ik met trots het team mogen presenteren aan al onze relaties. Bij het event was de Giovanni van Bronckhorst foundation betrokken en waren ook niet-leden uitgenodigd om kennis te maken met de RCC. Voor ons dus een mooie gelegenheid om Sharpwaves te introduceren!
Tijdens het event hebben wij twee waarde-cheques mogen uitreiken, zo kwamen we ook iets brengen naar het event. Uiteraard bood dat ook ons weer twee kansen om te laten zien wat we allemaal in petto hebben! Ook zijn wij nauw verbonden met de RCC, zo mogen wij de vormgeving en de online/offline communicatie oppakken van het Duck Rally event.
De presentatie stond als een huis en ik vond het mooi om het team te mogen voorstellen, al met al dus een geslaagde avond!
Als je niet in Nederland woonde, in welk land zou je dan het liefst wonen?
Italië, ik heb een half jaar in Bologna mogen studeren en zou me daar zo weer thuis voelen! Ook heb ik in Siena een Intensive Language Course mogen volgen, dus kan ik taalkundig al redelijk uit de voeten. Uiteraard is het eten delizioso en kan ik goed genieten van de cultuur. De pasta Bolognese en de dunne en hartige korst van de pizza margarita uit de steenoven… heerlijk!
Welke eigenschappen ben je het meest trots op?
Mijn gedrevenheid, vaak gaan dingen niet zoals gepland of zoals je deze voor ogen had gezien. Bij een startende onderneming geldt dit des te meer, je moet dan gedreven en gemotiveerd zijn om deze obstakels zo goed mogelijk te overwinnen.
Ook ben ik blij met mijn analytische vermogen en kritische blik, zo zorg ik ervoor dat projecten tot in de laatste details succesvol uitgevoerd kunnen worden.
Perfectionisme, dat is misschien ook wel een woord dat bij me past. Een eigenschap waar ik ook trots op ben, maar waarbij het wel belangrijk is om te beseffen dat dit niet altijd kan.
Waar kan jij echt voor wakker worden gemaakt?
Laat mij maar gewoon lekker liggen.😴
Wat zou je graag nog willen leren bij Sharpwaves?
Persoonlijk ben ik al leergierig ingesteld, elke dag wil ik bijleren. Vanuit Sharpwaves wil ik graag op de hoogte zijn van nieuwste ontwikkelingen binnen de marketing, maar ook hoe we steeds efficiënter en effectiever kunnen werken. De nieuwste ontwikkelingen toepasbaar maken. Dit wordt allemaal mogelijk gemaakt doordat het team zichzelf ontwikkelt in zijn of haar specialisme. Maar zeker ook op creatief vlak! Door steeds nieuwe creatieve campagnes te verzinnen en elkaar uit te dagen, raak je nooit uitgeleerd.
Ben je net als Wesley ook nieuwsgierig naar marketing? Bekijk dan onderstaand onze andere artikelen voor de laatste nieuwtjes!